Elmaradt conos beszámoló + blog

Conos szerzemények. :)
Ismét itt vagyok teljes valómban, és remélem nem lett túl egyszerű és sablon szerű a dizájn. ^^" Most ennyire volt időm és kapacitásom, de ígérem, hogy megpróbálok valami kreatívabbat kitalálni márciusra. Addig viseljétek el ezt az online hógolyó metamorfózist, ha már az igazi sehogyan sem akar leesni. :D Egy-két új zenét is tettem a lejátszóba, hogy azért ne mindig ugyanaz szólaljon már meg, mikor felléptek ide, én már kifejezetten kezdtem unni ezt a Yamapi számot. xD Most Yamada Ryosuke köszönt titeket. :3 Az Ai no katamari egy ősrégi szám amúgy, amit hatvanmillió JE-s feldolgozott már, de eddig ez a verzió a legjobb szerintem. *-* Azt is nagyon remélem, hogy észrevettétek a fanfiction frisset, amit két napja tettem fel. Augusztusban volt utoljára friss... sajnálom... de tényleg. Annyira szeretem YunJaet de egyszerűen nem volt időm meg kedvem se munka mellett csinálni. Ezért próbálom most pótolni a lemaradásokat és úgy gépelek, mint a tornádó. ^^ Még ebben az évben felkerül a következő friss is, amit még nem tudom, hogy melyik lesz, de nagyon igyekszem. Gondolkodom, hogy Akaméhoz is vissza kéne térni egy picit, hogy a Holdfényt befejezzem és új történetek is jutottak már eszembe, de most a jelenlegi ficiket akarom befejezni. :)
Na hát ha már blogról van szó, akkor pár szót mesélek, hogy mi van manapság vélem. Miyavi koncert utáni héten voltam az őszi mondo conon, amiről sajnos nem készült beszámoló, így most csak pár sorban említeném meg a dolgot, ha nem gond, mivel képet sem nagyon lőttem, csak ezt a kettőt:


Sensei-el, és egy barátjával együtt voltunk, azt hiszem a szombati napon. :) Sensei-nek vittem ajándékba egy nagy Asamis posztert (Viewfinder), aminek szerencsére nagyon örült. És utólag is köszönöm neki, hogy megvette számomra a conos jegyeket. :D Na meg kaptam tőle egy cuki Totoros kulcstartót is. :3 Ha jobban belegondolok, ilyen drága ajándékot (jeggyel együtt) még sose kaptam egy baráttól sem. OuO Arigatou! Igazából programokon most sem vettünk részt semmin, és a színpadi műsorokból sem láttam semmit. Elég sokan voltak, de a bejutással most nem vacakoltunk annyit, mint a nyáron, azért elviselhetőbbek voltak a körülmények. Inkább vásároltunk, aminek az eredménye az lett, hogy beszereztem életem első Rilakkumáját! *u* Persze nasit is kellett venni, úgyhogy vettem mochit meg pokkyt. ^^ Na meg elkezdtem beszerezni a LoveCom mangákat. Ettünk finom sushit, amiből még sosem sikerült ennyire bekajáznom. Már nem is emlékszem hogyan sikerült ennyit megvenni hármunknak, de az biztos, hogy rengeteg volt. :3 Oh... és a legfontosabb! Megittam életem első Bubu teáját. *u* Mangós volt, ha jól emlékszem. Hát teljes szerelem volt, de komolyan... olyan régóta áhítoztam már róla, hogy egyszer megkóstolom és nem csalódtam! Isteni volt! Életem első közös képe cosplayessel is megtörtént (azért ezt most nem osztanám meg, bocsi xD). Egy Inuyashával történt a dolog, aki kerekes székben ült, és teljesen ledöbbentünk mikor kértem a fotót tőle és egyszer csak felállt. Olyan "most csoda történt" érzése támadt az embernek. :D Viszont a jelmeze tényleg jó volt! Találkoztam egy volt osztálytársammal is, ami szintén csodaszámba ment, mert nem gondoltam, hogy ilyen messze fogok vele először össze futni, mióta elhagytuk a sulit. ^^ Amúgy most is kerestem cd-dvd árus részt, de közölték velem a pultnál, hogy ne is keressem, mert már nem nagyon hoznak ki ilyesmit conra. T^T Hát így jártam... Jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, csak most nagyon nehéz visszaemlékeznem az eseményekre ennyi idő után. :D Hazafelé szerencsére már csak akkor kapott el minket az eső, mikor leszálltunk a vonatról itthon. ^^" Nagyon röviden és tömören ennyit erről.
A munkám ugyanaz még mindig, mióta először megírtam nektek. Már belerázódtam a dologba, úgy ahogy sikerült beilleszkedni, csak egy gonosz boszorkány szemétkedésével kell megküzdenem, aki mindig kitalálja, hogy hogyan idegesítsen fel engem. Mindig meggyanúsít mindenfélével, de mikor kiderül, hogy tévedett, egyszer sem kér bocsánatot. Lenéző és goromba... Nos úgy vagyok vele, hogy csak február végéig kell elviselnem, mert akkor jár le a szerződésem, bár volt róla szó, hogy utána hosszabbítanának még egy évre, de nem biztos, hogy én egy múzeumban akarok kövületté válni és lemondani az összes tervemről. A nyelviskolás dolgot félretettem egy kis időre, mert pénzt akartam még rá gyűjteni, de lassan elkezdem nézni a beiratkozásokat az új évben. Más tervemről sajnos beszámolni nem tudok, mivel a családnak való megfelelési kényszer és az én álmaim eléggé ütik egymást, így jelenleg nem tudom még mit fogok magammal kezdeni, vagy hogyan fogom csinálni. Azt viszont előre bejelenthetem, hogy nincs már sok hátra az első Japánba való kirándulásomig, mivel a repülőjegy árak annyira lezuhantak, hogy akár már ma útra kelhetnék (anyagilag megengedhetem), viszont lélekben és nyelvtudásilag még nem tartok ott. De már nem kell sokat várnom erre. :3 Remélhetőleg...
Tegnap voltam moziban és megnéztem a Krampuszt. :D Aki teheti az nézze meg, de komolyan! Állati cuki horror mese volt, rég nevettem ilyen jót és a képi világ is lenyűgöző volt. Bár ezt Karácsonykor vagy előtte érdemes megnézni, de így is jó volt. Tőletek meg elnézést kérek, hogy nem írtam Karira semmi szépet (kommentekre se válaszoltam, de elolvastam őket, köszönöm *-*) és az ajándék friss is csúszott pár napot. De Újévkor számítsatok megint rám! ;D puszikaaa~

Megjegyzések