Nyári MondoCon~

Egy nem túl hosszadalmas beszámoló következik a tegnapi nyári AnimeCon-ról. ^^ Mint már korábban írtam, Sensei-el mentem, mivel ő rajzpályázaton fölényes győzelmet aratva ingyen jegyet nyert az eseményre, én meg ugye mentem vele, mert miért ne, és már kimozdulhatnékom volt. A franc se gondolta volna, hogy ennyire rohadtul meleg lesz, na meg, hogy majd tízezer ember találja úgy, hogy akkor most ők elmennek conozni. xD Ehhez képest a pár évvel ezelőtti első, őszi conom semmi volt! Azt sajnos nem mondhatom el, hogy jobb volt, mint az előző, de így is nagyon jól éreztük magunkat, és most hozom erről a kis beszámolómat, néhány képpel. A képek száma igen kevés sajnos, mivel a meleg és tömeg miatt se kedvem, se erőm, se lehetőségem nem volt úgy fotózni, ahogy szerettem volna. Mindenesetre leégni sikerült rendesen, na meg napszúrást is kapni. :D Vásárlással röhejesen kevés dolgot szereztem be, de azért megosztom a kincseket veletek (majd jót nevettek rajta legalább xD). Tovább kattintva megnézhetitek a teljes beszámolót!


Mielőtt belekezdenék a történetbe, az első képen a cukkkor plüssök között ott virít Fogatlan az Így neveld a sárkányodat-ból. Ahwww annyira édes volt, legszívesebben magamhoz ölelve hazaszaladtam volna vele (bár szerintem ez nem volt eladó xD).
Na szóval, vonattal indultam reggel egyedül Kecskemétről, és Cegléden csatlakozott hozzám Sensei, majd együtt mentünk tovább a Nyugatiba. Megvolt a nagy örömködés, és bár majdnem végig álltunk a vonaton, de azért elszórakoztattuk magunkat. :D
Mikor megérkeztünk a helyszínre, akkor én halálosan le voltam döbbenve a tömegtől, mert nem gondoltam, hogy ilyen baromi sok ember jár conozni. xD haha... én naiv. Szerintem olyan fél 11 körül már ott voltunk, de majdnem egy órahosszát biztos sorba kellett állni kint, a tűző napon a karszalagokért. Érdekes volt számomra, hogy a helyben vásárolt jegyeknél jobban haladt a sor, mint az elővételeseknél. Nem tudom mit kúrtak el, de szerintem mehetett volna a dolog tempósabban is. Még jó, hogy volt nálam esernyő, így nem forrt fel annyira az agyunk az erős UV sugárzásban.
Elég sok minden volt szabad téren is berendezve, például a nagyszínpadot is kivarázsolták, és volt ilyen sátras lampionos rész is, amitől egy kicsit japán fesztivál hangulata lett az egésznek. Bár én jobbra számítottam, de azért nem volt rossz. :3 Voltak ilyen kis halászós játékok, meg origami, valami fatáblácskás cucc (nem igazán informálódtunk róla, hogy mi célt szolgált), lehetett felpróbálni japán álarcokat is, na meg volt mindenféle vásár és egy kis teaház is be volt rendezve a fák alatti árnyékban, cuki székekkel és asztalokkal. Erről lentebb láthattok képeket.


 Lehetett kapni ilyen cuki macskás plüssöket, meg kawaii párnákat. xD Cuki volt minden, de valahogy annyira nehezen szánom rá magam a vásárlásra... meg hát ilyen nagy cuccokkal még haza is kellett volna lavírozni, szóval az agyam meggyőzte a szívemet, hogy nincs szükségem ilyesmikre. nyáááááh x'(

Íme a kis felaggatott fatáblácskák különböző feliratokkal.
Sok minden volt, amit szívesen kipróbáltunk volna, de a fullasztó meleg és a tömeg csírájában fojtott el mindenféle késztetést az ilyesmire. xD

Sensei beszerzett és megnyert cuccai. xD
Hát inkább ezt lehetett fotózni, mint az én holmimat. Haha...
Azért az egyik mangafanos tasit sikerült elkunyerbálni. :3

 Szinte mindenkin volt valamilyen cosplay. :D Már-már kezdtem gaijinnak (kívülállónak) érezni magam, hogy nem vagyok puccba vágva. xD


 Harci sátor. :D

Itt már kintebb jöttünk a tömegből. Főleg a nagyszínpad környékén voltak annyian, hogy megmozdulni is alig lehetett.

 Ez volt az egyik, a beállított két db cosplay fotóból, amire sikerült rászánnom magam. xD
Nem tudom minek öltöztek be, de helyesek voltak. ^^

Ééééés íme Sensei és az ő háreme. :D Ahogy elnézem facebookon is nagy sikert arat a fotó, de jól is sikerült. xD Nem hiszem, hogy fáztak volna a srácok. A bal oldali édi volt azokkal a cicafülekkel. *.*
(Sensei engedélye nélkül galádul felnyomtam a fotót... SOHA nem szedem le! Bleee! XD)

Ahwww és ami a legjobban elnyerte a tetszésem, azok a kiállított tárgyak voltak! Főleg a Gyűrűk urás. Ohhww! Szerintem ezeket a kellékeket igazi kovácsművészek készíthették, mert egyszerűen annyira igazinak tűntek, mintha csak a filmből varázsolták volna oda a cuccokat az emberek elé.


Ez de vagány már. :D

Ha már filmes kiállítás, akkor a Harry Potter sem maradhatott el! Uhwww! *3* Alig lehetett onnan elrobbantani engem. xD A halálfalók álarcai meg a varázspálcák. *-* Voltak könyvek, pergamen és ott volt a Teszleg süveg is, ami teljesen igazinak tűnt. :D Azért vagány lett volna, ha tudott volna beszélni.



Ezt a kis japán kertet kint fotóztuk pihi közben. :3

Hát igen... ebből látszik a tömeg, ugyanis ennél közelebb nem nagyon jutottunk a színpadhoz és kb látni sem lehetett semmit. :(

Az épületben lévő állapot katasztrofális volt. Az az igazi jó szauna szag. Semmi oxigén, a tömeg nyomorog, és vagy harminc ember próbál egy egy-méter hosszú asztalkához odatömörülni (de nem vásárolni, áhhhhhh csak nézelődni meg tapogatni meg fotózkodni :D) Na jó én is beálltam a sorba, és loptam egy képet a mangafan pultjánál sutyiba, egészen addig, amíg majdnem fel nem löktek a tolongó emberkék. Komolyan mondom, egy tűt nem lehetett volna elejteni. Senseiel kézen fogva törtünk át az emberek áradatán néha, hogy ne hagyjuk el egymást. xD

Sushizni még csak esélyünk se volt! Ha összeadom, összesen egy órahosszát biztos sorba álltuk a kajáért, de semmi értelme nem volt. Még csak a közelébe sem jutottunk! Láttam, hogy kint voltak a BuBu teások is, és már nagyon régóta ki akartam próbálni, de erre sem volt semmi esély. xD Még látni se lehetett a pultot, annyian odatömörültek. Még csak nem is nagyon álltak sorba. Mint a birkák kb. Egy ideig gondolkodtam rilakkuma plüssön, de a végén elvetettem az ötletet. Bár lett volna egy-két lehetőségem, hogy megvegyem magamnak, de annyira nem tetszettek. Én egy simát akarok, de ezek fel voltak cicomázva és szerintem drágák is voltak. xD Bár ekkor már eléggé hisztis voltam és az árnyékos ülőhelyen kívül kb semmi sem érdekelt. :D Nagyon semmi olyat nem találtam, ami lenyűgözött volna. Kitartóan kerestem azt a rohadt zenés pultot, aminél esetleg valamilyen idolos újságot vagy cd-t, dvd-t tudtam volna venni a kedvenceimmel, mert erre spóroltam, de egyszerűen nem találtuk. Ahjj... biztos ott volt valahol, de lehetetlen volt megtalálni.
Voltunk a karaoke résznél is kicsit, röhögtünk egy sort a bátor emberkéken. xD Én soha nem mernék így kiállni hjjajj. :'D
Megálltuk egy helyen, ahol voltak külföldi nyelvű mangák, és láttam díszcsomagolásban a Haru wo daite ita-t. *o* A lelkem eladtam volna érte, de baromi drága volt és akkor még csak elolvasni se tudtam volna. xD Viszont nagy küzdelmek árán hozzájutottam jegyár levásárlással a Magányos csillaghoz, de báááár ne tettem volna. xD Épp most sikerült végigolvasnom, és nem vagyok tőle lenyűgözve, hiába yaoi. :D A rajz visszamaradottságával még nem is volna gondom, de a történet semmitmondó volt... Még Sensei is mondta, hogy ezt a "szart" ingyen odaadta volna nekem, mert neki megvan, de addigra már megvettem. xD Ennyi. Megtaláltam még fele áron a Káosz kapui első részét végreeeee! Kb 3-4 éve vadászom és végre megvan a tejes gyűjtemény. Most már hozzá is foghatok. :'D Kis sorban állás után egy kis pokky utánzathoz is hozzájutottam (bár a hátulján made in EU van -.-"). A pár évvel ezelőtti mondocon-on, amin voltam, láttam igazi japán édességeket, kajákat, termékeket, kulturális cikkeket, volt zenés pult is meg minden ami engem érdekelt volna, de most szinte semmi... csak ember emberek hátán... Szóval nem voltam elájulva, és legközelebb nyárira nem is akarok már menni. Az épületben semmi klíma vagy szellőzés nem volt, a mosdókban egyenesen katasztrofális állapotok uralkodtak a fél órás sorban állással együtt. xD
Ahww... próbálok jót írni, de nagyon nehéz néhányat kiragadni. A hotdog az fincsa volt, amit kint vettünk a szabadba, bár horror áron, mégis legalább valami kajához jutottunk, mert mindkét sushis rész megközelíthetetlen volt. 

A szerzeményeim:

Talán a tasinak örülök a legjobban xD (death nooooote *3*).

Azért volt pozitívum is. Egy-két emberrel jól esett szóba elegyedni, még úgy is, hogy nem ismertük őket. Voltak igazi kockák is, akiket kb csak egy évben egyszer ér napfény, amikor kimerészkedik az elsötétített számítógépes játékokkal telerakott szobájából a Conra. :D Vicces volt. xD ("nem ezek azok a droidok amiket keresünk..." hahaha  XD szegény srác).
Nem is maradtunk sokáig, 3 óra felé már indultunk is vissza a vonatállomásra, és zötykölődtünk szépen hazafelé. Én megvallom őszintén, az egész napnak csak annyi volt a legjobb és legértelmesebb része, hogy hosszú idő után újra együtt lehettünk Sensei-el és ökörködhettünk újra, mint anno a suliban. :D És pofáztuuuuuuuuunk, de rengetegeeeet, hajjjjajjj. xD
Sajnálom, ha gyengécskére sikerült ez a bejegyzés, legközelebb jobban fogok igyekezni, hogy egy tartalmasabb, képekkel teli és érdekesebb beszámolót tudjak hozni, mert ez most siralmasra sikeredett. :'(
Mindenesetre én jól éreztem magam, és szívesen adok még esélyt a con-nak a jövőben, csak nem nyáron. :D Azt hiszem ennyi volt a nagy történet. ^^ Köszönöm, ha kitartóan elolvastad. :D chu~

Megjegyzések